2014年1月23日 星期四

3日2夜吃喝玩樂水圍團

我的Fans Page,紀錄工作以外的一點一滴.

每半年都會同親戚返福田玩幾日~
又到左冬天~緊係要約埋返去食我至愛既羊腩煲!!!

星期五收工就相約表姐搭火車去落馬洲~

到九龍塘時... 唔知發生咩事....
勁多人塞住左!我估都塞左有10分鐘....


真係好多人啊.......
連落馬洲過關都比平日人多...
幾經辛苦終於八點過到去福田口岸..

我地搭1個站去福民站~ D 出口


一直覺得其實CN 有樣野真係快過HK.. .就係呢個COINS....
點解咁耐HK都未有....HK都只係上年年尾先將購票改左做嘟既卡...


到左了!!!!






呢間就係平日大家好鍾意唱K既地方.
不過近年愈來愈加價...
記得2-3年前... RMB 5XX 就已經可以夠8-10個人玩一晚
仲要係呢個錢係可以用番係酒水/野食/生果到
真係好抵玩!!!
不過家下好似加到RMB 7XX - 8XX...


客家情, 好好食的客家菜~~~每次黎都必食~
今晚都係係呢到食


天地一號蘋果醋, 堅好飲!!! 每次大陸食飯都必叫


雞當然好食好多啦!!!
正啊 :P


梅菜扣肉, 雖然好肥.. 但... 真係好好食!!! 1 D 都唔溜@.@....


炒菜~正常啦~



砵仔飯, 太硬, 老人家不易食


大陸D 豆腐好好食!!! 都係必叫!!!


酸菜鯰魚, ~又係必叫之一!!


食飽飯, 當然回家大戰四方城~~~~游乾水 :P


第二朝, 訓到十一點幾起身就去飲茶~


金茶壺... 國內... 真係好鍾意金色 XDXDXD



飲茶都係正正常常~
之後就黎大陸第二精選~~~揼骨!!!

推介呢間水上明珠~



好鍾意佢個美容按摩package~~~
因為有推油~熱石~通淋巴~

今次我仲簡埋刮沙 (第一次呢XD )
比想像中唔痛~~~ 間唔中清下, 都OK!

最後仲有大廳服務~~~我簡左採耳~都係第一次XDXD
清潔下都唔錯, HAHA!!!

玩左咁多野, 成3小時~~連埋小費都只係約$268 港幣!!!

係HK, 按45分鐘都要成$2百尾 - $300...

揼完個靚骨~就去食我最愛既羊腩煲~!!
睇睇個門口, 好大隻羊係到@o@


正呢 XDXDXD


食到最後緊係要加個烏冬啦~~~



食完出番黎, 2.. D 羊好似少左喎XD

真係好好食XD
我地8個人~ 食左大約RM7XX~ (叫左6斤羊腩, 仲有好多其他配菜如粟米~芋頭~冬菇等等)
總之就正啦!

再黎下場, 唱K~~~
今次佢地話搵到新野, 平好多, 就試下呢間K-One




哇, 唱2小時送3小時, 真係幾平~
8人計~RMB 140 唱5個鐘~~~


呢到有個STORE 可以買野食野飲~
價錢比便利店貴少少, 但都可以接受~



房間內面~
一D都唔失禮




當晚十點到我就回港, 星期日下午先再上黎~
之後都冇咩特別~

咁樣就完左一個週未, 其實會每隔半年上黎玩, 都係想帶婆婆返大陸, 
一家人開心下~~
Kee~~~希望可以同你再去唔同地方 ^^
Love You Always!







如果大家都支持我, 不如給我個Page 一個Like, 俾D鼓勵我丫^V^
最好Share埋俾朋友仔添啦 >V<

沒有留言:

張貼留言